|
Embléma
A program a számítógép grafikus
képességeit mutatja be.
(A HT 1080Z grafikájához szokott
felhasználóknak már ez is feltűnő volt!)
Letöltés |
|
Tartalom
A kazettán levő programok címjegyzékét írja ki.
Letöltés
|
|
Betűk
A számítógép karakterkészletét mutatja be.
Letöltés |
|
Billentyűk
A billentyűzet kezelésének ismertetése.
Letöltés |
|
Betű-reflex
Ügyességi játék, amely a klaviatúrán levő jelek, számok, betűk helyének
megismerését gyakoroltatja, a reakcióidőt is mérve.
Letöltés |
|
Karakter
A felhasználó a program segítségével saját maga definiálhat új karaktereket,
bővítve és változatosabbá téve a karakterkészletet.
Letöltés |
|
Rajzoló
A képernyőn megjelenő koordinátarendszerbe köröket és egyenes szakaszokat
rajzolhat tetszőleges elrendezésben.
Letöltés |
|
Számolj
A program a négy alapművelet megtanulását segíti oly módon, hogy feladatokat
ad a játékosnak. A feladatok megismételhetők, így megoldásuk gyakorolható.
A feladatok nehézségi foka kiválasztható. Az egyes műveletek keverhetők
is.
Letöltés |
|
Kígyó - Gerlits Ferenc, 1984.
Ügyességi játék. A képernyőn egy kígyót kell a labirintusban vezetni
úgy, miközben az tojásokat eszik, hogy minél hosszabbra nőjön.
Letöltés |
|
Favágó
Logikai játék. A felhasználó és a számítógép versenyeznek abban, hogy
az előre kiválasztott stratégia szerint ki lépi meg utoljára a helyes
lépést, miközben egy fa ágait kell felváltva levágniuk.
Letöltés |
|
Othello
Az ismert logikai játék számítógépes megvalósítása.
Letöltés |
|
Vitorlás - Gerlits Ferenc, 1984.
A játék célja: a számítógép által "gondolt" magyar szó kitalálása.
Letöltés |
|
Cikk-cakk
Grafikus lehetőséget bemutató program.
Letöltés |