![]() | Az ismert 21-es játék. |
![]() | A klasszikus 21-es játék. A bank ellen játszhatunk, vesztés esetén az óránkat illetve a felöltőnket is felajánlhatjuk. |
![]() | Tihor Miklós C16 programja alapján készült átirat. |
![]() | Szarka Zoltán átiratának Gona által debugolt verziója. Lásd: Restaurálás lap. |
![]() | "A bátor lovag" Gona által módosított verziója. Lásd: Restaurálás lap. |
![]() | A repülővel a magas épületeket kell lebombázni. |
![]() | Különböző helyiségekben mászkálós játék. |
![]() | Ki kell találni a pontokkal jelölt betűkből álló szót. |
![]() | Az aknamezőn mozogva el kell kerülnünk, hogy aknára lépjünk. |
![]() | Az aknamezőn mozogva el kell kerülnünk, hogy aknára lépjünk. A csillaggal jelölt helyek aknamentesek. |
![]() | Amőba, hanghatásokkal. |
![]() | Amőba játék, rövid ismertetővel. |
![]() | 3x3-as amőba, egyben memóriajáték is, mert a játékmezőt nem frissíti a program. |
![]() | Vajon ez hogyan működik? |
![]() | Az egyes sorokból kell az androidokat kilőni. A gép ellen játszunk, felváltva lehet lőni. Az győz, aki az utolsó(ka)t kilövi. Lásd még: Android-NIM |
![]() | Holdraszállás. |
![]() | Holdraszállás, beállítható az üzemanyag égetési sebessége. |
![]() | Akadálypálya bejárása az ütközések elkerülésével. |
![]() | Az űrből érkező támadó sugarakat kell megsemmisíteni. ZX Spectrum átirat. |
![]() | Az űrből érkező támadókat kell lelőni. ZX Spectrum átirat. |
![]() | A ponttal jelképezett autót kell a pályán vezetni (vagyis a labirintusban irányítani). 10 futam lehet. |
![]() | Tartsuk a autót az úton. ZX81-szerű megoldás. |
![]() | A közeledő állatoknak hangjelzést lehet adni. |
![]() | Awari változat. |
![]() | Awari illetve Maya változat. Lásd: Maya. |
![]() | Egy kupac babból felváltva vehetünk el a géppel, az elvehető babok száma viszont korlátozva van. Az veszít, aki az utolsó babot veszi el. |
![]() | Félkarú rabló, adott pénzösszeggel lehet játszani. |
![]() | Manic Miner változat (BASIC-ben). Bercit át kell vezetni a különféle akadályokon és össze kell szedni a kulcsokat. |
![]() | Tanítható Barchoba, a program tudását szalagra lehet rögzíteni és újra betölteni. |
![]() | A barlangban kell előrejutni az ellenséges gépek lelövésével. ZX Spectrum átirat. |
![]() | A gép és a játékos felváltva lép. A lépéssel szomszédos bábuk az ellenkezőre fordulnak. Az nyer, akinek a végén a legtöbb bábuja marad. |
![]() | Úgy kell eljutni a célig a fehér úton, hogy közben ne egyenek meg a bogarak. |
![]() | Klasszikus bombadobós játék. |
![]() | Úgy kell kirakni a kockát, hogy egy sorban csak egyfajta betű szerepeljen. |
![]() | A játéktáblán lévő üres négyzeteket kell kivilágítani. |
![]() | A mozgó kígyót kell lőni. ZX Spectrum átirat. |
![]() | Az elhangzott egyszerű dallamot kell megismételni. |
![]() | Egy hajót kell lövésekkel belőni és eltalálni. (A játéknak kis hibája van.) |
![]() | A barlang tetejéről olvadó jégcsapok cseppeit kell elkapni. Lásd: Jégcsap. |
![]() | Felülről a sassal kell eltalálni a lent repülő csirkét. |
![]() | A Primo egy dallamot játszik le. |
![]() | Dámajáték. |
![]() | Dáma játék a számítógéppel. |
![]() | Több egyszerű játék. |
![]() | Programozható ritmusgép. |
![]() | A jól ismert domino játék. Futtató környezet: Graphics'85 |
![]() | Egérként minél több sajtot kell megenni, miközben vigyázni kell, hogy el ne kapjon a macska. Lásd: Macska-egér verseny. |
![]() | Sejtautomata. |
![]() | A kezdő konfiguráció felvétele után indulhat az újabb generációk megfigyelése. |
![]() | Sejtautomata. |
![]() | Sejtautomata; a kezdő ábrát vagy mi adjuk meg, vagy a gép állítja be. |
![]() | Az elvarázsolt házban a legfelső emeletre kell eljutnunk és a szellemmel megküzdenünk. |
![]() | Egy emberkét kell irányítani, hogy minél több gyümölcsöt megegyen. A bokrokat el kell kerülni. |
![]() | A Galaktikát bejárva kell csatázni az ellenséges űrhajókkal. Részletes leírása van, érdemes kipróbálni! |
![]() | A pattogó labda segítségével kell lebontani a falat. |
![]() | Marhafarm és marhakereskedés szimulációja. |
![]() | Félkarú rabló játék, a pörgetést lehet megállítani. |
![]() |
![]() | A pattogó labdát kell visszaütni az ellenfél térfelére. |
![]() | Számokat kell növekvő sorrendbe rakni, egy lépésben az első N szám sorrendjét lehet felcserélni. |
![]() | A pontokat a másik irányba kell téríteni, mielőtt elérik a vonalat. |
![]() | Tartsuk az autót az úton. |
![]() | Autóverseny. |
![]() | Tartsuk az autót az úton. Botkormánnyal irányítható változat. |
![]() | Autóverseny. |
![]() | A bal oldalról induló kígyót kell irányítani. A jobb és bal oldalt mindig a kígyó szemszögéből kell számítani, így nem egyszerű a játék. Több nehézségi fokozat van. |
![]() | Vezessük végig az űrhajókonvojt az aszteroidamezőn! |
![]() | Az ellenséges űrhajókat kell bombázással megsemmisíteni. |
![]() | Céllövés, bűvös négyzet, részeg golf. |
![]() | Az amőbához hasonló játék. |
![]() | Golf játék. Tanuljunk mg golfozni a Primo előtt ülve. |
![]() | A játék célja az N*N-es rácson 5 egymás melletti azonos jel elérése egy sorban vagy oszlopban. |
![]() | A játék lényege, hogy a gúlában a lehető legkevesebb 1-es maradjon. Az átlépett 1-es 0 lesz. |
![]() | Pac-Man-szerű mászkálós játék. |
![]() | A billentyűzet alsó során lehet dallamokat játszani. A hangmagasság állítható. |
![]() | Az első rúdon lévő korongokat kell a harmadik rúdra átrakni, de mindig csak kisebb korongot rakhatunk egy nagyobb tetejére. |
![]() | A táblából kell téglalap alakú részeket elvenni; az veszít, akinek az utolsó rész marad. |
![]() | A helikopterrel az erdőtüzet kell eloltanunk; homokbomba és vízágyú használható. |
![]() | A kincset kell visszaszerezni úgy, hogy közben ne essünk csapdába. |
![]() | A játék célja az űrmadár megsemmisítése. Lásd: Invázió |
![]() | A játék célja az űrmadár megsemmisítése. |
![]() | Semmisítsük meg a Földet támadó ellenséget. |
![]() | A barlang tetejéről olvadó jégcsapok cseppeit kell elkapnunk. |
![]() | ZX Spectrum átirat. A képernyőn található űrhajót kell összerakni és üzemanyaggal feltölteni.Lásd: Turbo. |
![]() | Egy kígyóval kell a megjelenő tojásokat összegyűjtenünk. A kígyó csak jobbra tud kanyarodni. |
![]() | Egy ötven szobás kastélyban kell a kincseket megszerezni és visszavinni a bázisra. |
![]() | Egy magánnyomozó kalandjai. |
![]() | Több játékhoz listázza a használható parancsszavakat. |
![]() | ZX Spectrum J'ping J'k átirat. |
![]() | Együk meg a kígyótojásokat, de vigyázzunk, hogy be ne kapjanak a kígyók. |
![]() | Kincskeresés egy szigeten. |
![]() | Vezessük végig a kiskutyát a labirintusban úgy, hogy ne menjünk a falnak és minél kevesebb lépést tegyünk meg. |
![]() | A falánk kismozdony. Pac-Man-szerű mászkálós játék. |
![]() | A kígyókat úgy kell vezetnünk, hogy ne ütküzzünk egymásnak vagy a falnak. A játékot ketten játszhatják. |
![]() | Kockadobás? |
![]() | A kis lapokat tologatva kell az eredeti állapotot visszaállítani. A játék bonyolultsági foka beállítható. |
![]() | Kirakós játék.Lásd: Kombinett |
![]() | Ez vajon mi lehet? |
![]() | A labdát a kosárba kell dobni, megadható a dobási szög és a sebesség. |
![]() | A pályán a körtéket kell összegyűjtenünk, de a vadgesztenyéhez érni tilos. |
![]() | A repülőket kell lelőni a hajóról, az ágyú irányítható. |
![]() | Egy pontot kell végigvezetni a labirintuson, falnak ütközés nélkül. |
![]() | Egy pontot kell végigvezetni a labirintuson, falnak ütközés nélkül. |
![]() | Labirintus játék. Futtató környezet: Graphics'85 |
![]() | A labirintuson kell minél gyorsabban végigmenni a villogó ponttal. Joystickkal is játszható. |
![]() | Egy térbeli labirintusban mozoghatunk, a kijáratot kell megtalálni. |
![]() | Hozzuk az ellenséges repülőgépeket a célkereszt közepébe, és lőjük le azokat. |
![]() | Az ellenséges űrhajókkal kell felvennünk a küzdelmet. |
![]() | Egy sípályán kell végighaladni, 5 nehézségi fokozatban játszható. |
![]() | Cél a fallal és az ellenséggel való összeütközés elkerülése. |
![]() | Lokomotív, irányítható füstfelhő, lövedékek. |
![]() | Fogadásokat köthetünk a győztes lovakra. A játékot akár öten is játszhatják. |
![]() | Az veszít, aki az utolsó lufit kilövi. A géppel vagy egy másik játékossal játszhatunk.Lásd: NIM |
![]() | Egérként kell minél több sajtot megenni, miközben a macska elkapni igyekszik. |
![]() | Egérként minél több sajtot meg kell enned, miközben egy macska elkapni igyekszik. Lásd: Macska-egér verseny. |
![]() | Egérként minél több sajtot kell megenni, miközben vigyázni kell, hogy el ne kapjon a macska. Lásd: Macska-egér verseny. |
![]() | ZX Spectrum "Manic Miner" átirat. Ki kell jutni (több termen keresztül) a bányából. |
![]() | ZX Spectrum "Manic Miner" átirat, örökélettel. |
![]() | A ZX Spectrum "Manic Miner" átirat Gona által javított verziója. Lásd: Restaurálás lap. |
![]() | A gép által eldugott bábuk helyét és színét kell kitalálni. A jó helyen lévő illetve jó színű bábuk számát a gép megadja. |
![]() | Konfigurálható mastermind játék. |
![]() | Awari változat. Lásd: Awari |
![]() | Awari illetve Maya változat, más betöltőképernyővel. Lásd: Awari. |
![]() | Találjuk meg a párba tartozó kártyákat. Egyszerre csak két kártyát fordíthatunk fel. |
![]() | A párba tartozó kártyákat kell megtalálnunk. Egyszerre csak két kártyát fordíthatunk fel. Segítségként rövid időre az összes kártyát felfordíthatjuk. |
![]() | Tudálékos válaszokat szerkesztő program, kisebb hibával. |
![]() | Számkitaláló. Négyjegyű számokat kell kitalálni, a jó számjegyeket és a helyes pozícióban lévő számjegyeket a gép kijelzi. |
![]() | Zeneírás, lejátszás, tárolás és beolvasás. |
![]() | Az egyes sorokból kell az androidokat kilőni. A gép ellen játszunk, felvátva lehet lőni. Az győz (vagy veszt), aki az utolsó(ka)t kilövi. Lásd: Android Nim |
![]() | Szöktessük meg Jancsit (ő a ninja?) a várból. Át kell ugrani a támadókat. |
![]() | Ne engedjük feljutni az ellenséget! Köveket dobálhatunk lefelé. |
![]() | A várkastélyban meg kell találnunk Mirandolinát. Ellenségünk a várúr és a kísértet. |
![]() | Reversi vagy Fordítgatós játék. A közrefogott ellenséges korongokat tudjuk a saját színünkre fordítani. Az nyer, akinek a végén több korongja lesz a táblán. |
![]() | A játékos figuráját üldöző szellemeket kell a téglafalba zárni (ahová lyukakat lehet ásni). |
![]() | Pacman-szerű játék (átirat). Botkormány is használható. |
![]() | Zongorázhatunk a Primoval. |
![]() | Pac Man-szerű mászkálós játék. |
![]() | A képernyőn felülről lefelé ereszkedő pókokat kell lelőni. |
![]() | Pókerjáték. |
![]() | Egy atomreaktort kell működtetnünk. 19 szabályt kell fejben tartani. |
![]() | Reaktor üzemeltetés. |
![]() | Céllövölde és lézerpárbaj. Az utóbbi esetben az elhaladó űreszközt kell eltalálni. |
![]() | Az azonos betűk esetén kell az Y gombot lenyomni. 10 próba után a gép összegzi a hibákat és kiszámolja a reakcióidőt. |
![]() | A Lóverseny demo nyomán; itt a kocsikra lehet fogadni. |
![]() | Részletes játékszabályok itt találhatók. |
![]() | Jó grafikával elkészített rulett játék. |
![]() | Bankot robbantott! Gratulálok! |
![]() | "Veled nem játszom tovább, mert inged-gatyád itthagyod." |
![]() | "Irtsd ki a szörnyeket a labirintusból." ZX Spectrum átirat. |
![]() | A lépés kijelölése az 5,6,7,8 billentyűkkel (ld. ZX Spectrum) és az Enter segítségével történik. |
![]() | Sakk játék leírása. |
![]() | Sakk játék, részben lefordított német utasításokkal, Primo-ra átírva. |
![]() | Sakk játék, német utasításokkal, Primo-ra átírva. |
![]() | Mephisto sakk program (átirat?). A gép ellen játszhatunk illetve feladványokat lehet megoldani. |
![]() | Sakk játékot játszhatunk illetve feladványokat oldhatunk meg. TRS-80 sakk program átirata. |
![]() | Szalagra ment egy sakk programot. |
![]() | Scilful professzor meg akarja határozni egy szkíta faluban, ki kinek a férje illetve felesége. Részletes leírás itt található. |
![]() | Egy lesiklópályán kell az akadályokat elkerülni. |
![]() | Egy köves lesiklópályán kell a sí-transzportot levezetni. Összesen 3 életet használhatunk ki. |
![]() | 4 pályán kell ütközés nélkül végigmenni. Az utolsó pályán már nyulakkal is találkozhatunk. |
![]() | Elered az eső, és Frednek esővizet kell gyűjtenie egy hordóba. Közben vigyáznia kell, hogy ne ázzon el.Futtató környezet: Graphics'85 |
![]() | A repülővel navigálva kell lelőnünk illetve lebombáznunk az ellenséges állásokat. |
![]() | A bolygóról kell felszállni az űrállomásra. |
![]() | A nagy Sprint áruházban, ahol kialudt a villany, kell bizonyos árukat megtalálnunk. |
![]() | A sünnel 10 leeső körtét kell elkapnunk. |
![]() | Egy halomból a géppel felváltva kell tárgyakat elvennünk. A játék paramétereit mi határozhatjuk meg. |
![]() | Előre meghatározott célszámot kell a géppel felváltva, részösszegeket hozzáadva elérni. |
![]() | A géppel versenyezve, kockadobás alapján kell egy szarvasbogarat összerakni. Az nyer, akinek hamarabb kész. |
![]() | Pac-Man-szerű mászkálós játék. |
![]() | Össze kell szednünk a pályán lévő csillagokat. |
![]() | 5 kört kell hibátlanul megtennünk. |
![]() | A bal oldalon lévő cowboy le kell lője a szemben lévő ellenséget. |
![]() | Két ellenfél tüzel egymásra. |
![]() | A feladat a képernyőn megjelenő jel lelövése. |
![]() | Az alul guruló golyót kell megindítanunk a bábuk felé. |
![]() | A kígyót a jobb felső sarokba kell (a nyilakkal) átvezetnünk. |
![]() | Meg kell akadályozni, hogy a labda elhagyja a játékteret. Az ütők az A, Y illetve az Ó, Ú billentyűkkel mozgathatók. |
![]() | TV-tenisz játék változat. |
![]() | TV-tenisz játék változat. |
![]() | Két játékos tud egymás ellen játszani a jól ismert TV-foci szabályai szerint. A játék 10 gólig tart. Lásd: Foci, TV-foci |
![]() | A folyó két partjáról indított torpedókkal kell az átvonuló ellenséges hajókat lelőni. |
![]() | A folyó két oldaláról indított torpedókkal kell az ellenséges hajókat kilőni. |
![]() | A darabokban lévő űrhajót kell összeraknunk és feltöltenünk üzemanyaggal. Az érkező szörnyeket le lehet lőni. |
![]() | Ki ne ismerné? A kétoldalt található ütőkkel kell a labdát a játékmezőben tartani. Lásd: Foci, Tévéfoci |
![]() | Egy repülővel mozogva kell ufókat kilőni. |
![]() | Az ellenséges repülőgépeket kell a célkeresztbe fogni, hogy a gépágyú megsemmisíthesse azokat. |
![]() | A rendőrautóval kell a rablók autóját elfogni. |
![]() | A jobb felső sarokból kell a bal alsó sarokba jutni a csillagokkal való ütközés nélkül. A játék botkormánnyal is játszható. |
![]() | Egy űrhajót kell átvezetni a nagyforgalmú űrbéli országúton. |
![]() | A játék célja a mozgó űrhajó eltalálása. |
![]() | Ki ismeri a szabályokat? |
![]() | A felülről leereszkedő pókokat kell lelőnünk. A pókok számát előre megadhatjuk. |
![]() | ZX Spectrum Manic Miner átirat. "Vezesd ki Vilit a napvilágra az elvarázsolt bányából." |
![]() | Gyorsan végig kell mennünk a vonalon, mielőtt az üldözők utolérnek. ZX Spectrum átirat. |
![]() | Mozart: Oragna Figa lejátszása. |